دوستان تب تا چند خیلی خطرناکه

۳ پاسخ

۳۸/۵به بالا خطرناکه اگه پایین نیومد باید ببری دکتر

بالای ۳۹

از ۳۷.۵ تب شروع میشع..
دیگه ۳۹ ب بالا خطرداره

سوال های مرتبط

مامان بُرنـــــــــا 🩵 مامان بُرنـــــــــا 🩵 ۸ ماهگی