۵ پاسخ

عزیزم این ایرانیش
من خارجی میدم خیلی خوب

تصویر

نه ی شربت بده

منم خارجیش میدم...اینم خوبه ایرانیه

فکر نکنم خیلی فرق کنن اگر همون مارک قبلی میساختش برو همونو بگیر الکی اینو باز نکن

من خارجیشو میدادم خیلی خوب بود
نرس هارویز بود اسمش

سوال های مرتبط