۲ پاسخ

وای قل دختر منم اینجوریه وقتی گریه میکنه نصف شب صداش تا سرکوچه میره پستونک میدم میخابه باز بیدار میشه شیر میدم یه ساعت میخابه باز تکرار میکنه همشم چاردستوپا میره تو خواب
قل پسرم اینجوری بود دندون در اورد راحت شد

سوال منم هست

سوال های مرتبط