قرص منیزیم و قرص ویتامین D چه مارکی می‌خورید که خوب باشه
هر کدوم چه دزی؟

۶ پاسخ

مگنی ول و دکتر داده
اولترا منیزیوم رو خودم گرفتم
دیدم دوز مصرفی مگنی ول بالاست
یه روزایی اولترا میخورم دوزش پایینتر باشه
ویتامین دی هلث اید و ویواتن

اولترا منیزیوم
دی هم دوهزار چون تو ازمایشم کم بود

منم مگنیفورت میخورم

ویتامین d اینو میخورم فورت هست هرجایی ندارن خیلییییی جذب بیشتری داره

تصویر

منیزیوم مگنیفورت

خاکبرسرم فک کردم نوشتی هرکدوم دزدی😑🤣

سوال های مرتبط

مامان امیرها مامان امیرها روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا و بهنیا❤️ مامان بردیا و بهنیا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی