۳ پاسخ

آزمایشتون خوبه و اینکه میگن اگه فری بتا زیر ۴۰ باشه و برای مادر زیر ۱ بچه پسره
نمیدونم چقد درست باشه

سندرم دان و تریزومی ۱۳, و ۱۸ خداروشکر زده منفی 😘

خداروشکر جنین شما هیچ مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🥰💋 مامان شاهان 🥰💋 ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری