۵ پاسخ

از وقتی که خودت سایز شکمت رو دوس داشته باشی و تناسب داشته باشه با بقیه بدنت یعنی نه خیلی بزرگ به چشم بیاد نه خیلی کوچیک
من ۳۰ هفته رفتم

ماه هشتم خیلی خوب میشه
من ماه هشتم میخواستم برم جنگ و اینا شد نرفتم الان توی ماه نهم می‌خوام برم شکمم خیلی کوچیک شده و اومده پایین

من ۳۶ رفتم خوب بود

معمولا میگن ۲۸تا۳۲ ولی من اصلا تا اول ماه نهم شکم نداشتم دیگه ۳۴هفته رفتم بازم کوچیک بود 😬😬

ماه هشتم شکم گردالیه قشنگه

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان آتایار🫀👼🏻 مامان آتایار🫀👼🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا روزهای ابتدایی تولد