بچه هایی که رفلاکس دارن اگر شیر رقیق بخورن بالا میارن بخاطر همین ببلاک ای آر غلیظ و سنگینه که معده محتویاتو پس نده و سنگین بشه
شما آب بزنید رقیق میشه پس چه فرقی داره با شیر خشک های ساده
سرشیشو گشادتر بگیر.
رقیقش نکن.
من از صافی رد میکنم
نه گلم هرچی بمونه غلیظ تر هم میشه عین ماست میشه اول درستش کن بزار ۱۰ دیقه کنار دوباره محکم قاطی کن بعد بده بخوره هرچیم اضافه موند بریز بیرون
من خیلی کم آب بیشتر میکنم ولی در کل علیظ هست بخاطر رفلاکس نگران نباش اگه بچه مک بزنه میاد بیرون اگه دیدی خیلی دیگه نمیاد سر شیشه شیرتو یه سایز بزرگ کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.