یعنی ۴۵ روز دیگه قویی تر برمیگردن اون موقع دیگه پشیمونی فایده نداره .اتش بس نباید بشه باید حل بشه تضمین بدن به ایران
همگی موافق هستید اگه اتش بس بشه مجدداً چندماه بعد یا سالهای آینده حمله خواهد شد؟
اگر اینطور باشه دوباره میرن پر قدرت برمیگردن بدیش اینه
خدا نکنه بشه 😩
والا الان شیراز دوبار زدن.
اگه ۴۵ روز کنسل بشه قدرتمندتر برمیگردن😪
یعنی دهنمون دفعه بعدسرویس میشه
جدی کجا زده؟
دهنت سرویس بابت کامنتی ک گذاشته بودی
طرف پاککرد 🤣
خب زرامپ پیشنهاد درست نمیده که ایران قبول کنه پیشنهاد زورگویانه قبول نمیشه
پس با قدرت ادامه میدیم🙄🤣
توافق چی
داره می زنع
ایران قبول نکرده
کجا گذاشتن آتش بس 45 روزه ؟؟
جدی ینی راسته ؟؟
عه تصویب شد ؟
یعنی ۴۵ روز نه اینا باید بزنن نه اونا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.