۸ پاسخ

نگران نباش ایران ۵۰۰ تا نیروگاه داره نمیتونه که همشو یه جا بزنه توکل کنید به خدا برای چیزی که نشده استرس نداشته باشید

بشنو و باور نکن

برق اضافه داریم ولی اگه نزنن هم تابستون باید از گرما هلاک شیم

ارررره برق زیادی دارن
فقط روزی ۲ساعت بخاطرصرفه جویی قطع میکنن ما کم مصرف کنیم دچارکمبودانرژی نشن ........

اینا باز اومدن. گوز ابی بدن
شما برق مازاد داشتین تابستان پارسال پدر مارو در نمیاوردین
یا لابد برق مازاد صرف پیتکوین میکردین

برق مازاد دارن و ما تو جنوب تو تابستون و اوج گرما بابد روزب ۴ ۵ ساعت بی برقی بکشیم گوته اول تا اخران 🤐🤐

یعنی بازم هستن کسایی ک اینارو باور کنن

گ وز بعد تابستان د بن قورگمان درارنه

سوال های مرتبط

مامان آقا محمدطاها مامان آقا محمدطاها ۳ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان شیطون بلا مامان شیطون بلا ۴ سالگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۴ سالگی