خب تحرک که نمیخواد برن حتما گاو بدوشن فرش بشورن که
همین تمیز کاری خونه و پیاده روی خوبه دیگه بیشتر ازاون که خطرناکه
من امروز بخیه رو کشیدم تا دو هفته آینده زایمانمه
بهتون میگم تجربمو
ولی فقط ورزش موثر نیست….اندازه و زور بچه همه اینا مهمه!
منم سرکلاژ شدم ۵فروردین دکتر برداشت بخیه رو قراره برم طبیعی منم چن ماه مطلق بودم همش میگم ینی میتونم زایمان کنم خدا خودش کمکمون کنه هزنیه عمل خیلی زیاده برا یه شب ۶۰تومن اینا زیاده
من دوهفته اخر رفتم پیاده ذوی هر روز ۳۰تا۴۰دقیقه
خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.