۴ پاسخ

دیابت بارداری میگیری خدایی نکرده سعی کن رعایت کنی

دیابت بارداری میگیری عزیزم
قند زیاد تو بارداری واسه جنین خوب نیست
آب دور جنین رو زیاد میکنه، وزن نمیده به جنین،رشد جنین رو کم میکنه و از همه مهم تر ریسک ابتلا به دیابت رو تو جنین از بعد از تولد و سنین کودکی به شدت بالا میبره

چنده قندت عزیزم

خدایی نکرده باید انسولین بزنی

سوال های مرتبط

مامان ⭐⭐⭐ مامان ⭐⭐⭐ ۵ ماهگی
مامان نور💙 مامان نور💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری