۴ پاسخ

ببین گلم اول از همه بهتره با این قضیه کنار بیایم ک وقتی از شیر میگیریم دیگه مثه قبل وزن نمیگیره و ممکنه لاغرتر هم بشه...و یهو بچه استخون میترکونه و هم قد و وزنش اضافه میشه...یه مدت استپ دارن...پس خودتو بابت ناراحت نکن اگه ازمایشش سالمه و وزنش کم نیس

منم میخوام بگیرم اما نمیشه هی گریه میکنه چطور گرفتی به منم بگو. شیر خشک میدم

وزنش که خوبه ولی بچه منم همینه با یه قاشق به دنبالشم و با صد تا بازی و سرگرمی غذا دهنش میزارم

دختر من خوراکش خوبه وای وزن نگرفته
همون ۹.۵

سوال های مرتبط