نفخ داره باز در حدهوس بقول
وایی چقد دلم خواست😋😋😋
من خیلی میخورم🥴
ن منم ی مدت یسره میخوردم با نمک زیاد حتی انبه نرسیده
البته من فشار پایینم اگ فشار بالایی نمک کمتر بخور نوش جونت
من ویارم چاغالس نباشه اصلا نمیتونم بخور نوش جان
نه کم بخور تا اسهال و سردی نشی
کم بخور نمکشم زیاد نزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.