شروع تب از چنده تب دخترم ۳۷ است

۲ پاسخ

۳۷ و نیم به بالا تب محسوب میشه

۳۷اوله تب هست ، باید ۳۶باشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا عشقام❤ مامان دوتا عشقام❤ ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی
مامان رستا🩷 مامان رستا🩷 ۱۲ ماهگی