من واسه پسرم اپتامیل میدادم سبک و نزدیک ب شیر مادر
آپتامیل
منم واسم سوال هست ولی در نهایت هر کسی یک شیر خشک پیشنهاد میده و نمیتونم تصمیم بگیرم
اخه مگه نمیگن شیرخشک بدیم دیگه سینه مادر ونمیگیره؟..من قصدم اینه شیرخودم وبدم اصلا به شیرخشک فکر نکردم.. بااینکه شیشه شیر اینا گرفتم😕
ببلاک عالیه .. وزن دهیش هم عالی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.