۵ پاسخ

من واسه پسرم اپتامیل میدادم سبک و نزدیک ب شیر مادر

آپتامیل

منم واسم سوال هست ولی در نهایت هر کسی یک شیر خشک پیشنهاد میده و نمیتونم تصمیم بگیرم

اخه مگه نمیگن شیرخشک بدیم دیگه سینه مادر ونمیگیره؟..من قصدم اینه شیرخودم وبدم اصلا به شیرخشک فکر نکردم.. بااینکه شیشه شیر اینا گرفتم😕

ببلاک عالیه .. وزن دهیش هم عالی هست

سوال های مرتبط