۱۱ پاسخ

واییی عزیزم دوقلو
ولی من هنوووز جرأت ندارم دخترم رو اینجوری بذارم وایییییی😁😂

دلم دوقلو خواست
البته قلط بکنم من🥲🥲

ببلاک بده

من چند شب پیش دنبال ۳ میگشتم پیدا نکردم داروخونه شبانه روزی گلسار آپتامیل پرونوترا ۲ داشت

عزیزم لباس دخملی رو از سایت سفارش دادی؟

کلا شیر شماره ۲ میگن نیست نان و اپتامیل و ببلاک و خلاصه همشون

عزیزم داروخانه های پل بوسار و بگردید . داروخانه ی حسن دخت گلباغ نماز😞

میگن دیگه اپتامیل تولید۲ نمیزنع

وای منم دنبال آپتامیل ۲ هستم تو رشت
توروخدا پیدا کردی به منم بگو

وای پس چکار میکنید 😥😥😥😥😥

اخ قلبم‌
کامل بزار خب

سوال های مرتبط

مامان عشقام مامان عشقام ۱۲ ماهگی