من ک اصلا سال ب سال نوشابه نمیخوردم
الان برعکس ترش میکنم خیلی هوس میکنم
دوست دارم هر روز نوشابه بخورم
دقیقا بارداری همینه. من از مرغ زیاد خوشم نمیومد. یادمه تو بارداریم یه بار ساعت 12 شب انقدررر هوس مرغ و سیب زمینی کرده بودم که گریه میکردم بخاطرش.. شوهرم میگفت فردا برات میپزم. دلم میخواست جرش بدم... من اون لحظه دلم میخواست اون میگفت فردا برات میپزم. اخرم نپخت...
ولی کلا از تو بارداریم از مرغ دیگه خوشم اومد. الانم نسبت به قبل بهتر میخورم
منم بارداری قبلی عاشق هندونه بودم، یادمه آشغال هندونه کنار سطل زباله میدیدم هم هوس میکردم، تا این حد 😆
من بو هندونه بهم میخورد عین کلاغ خودمو میرسوندم بهش 😬
دقیقااااا منم عاشق چیزایی شدم که اصلا میلی بهشون نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.