منی که هندونه نمیخوردم عاشق هندونه شدم چه عجیبه این بارداری😂

۵ پاسخ

من ک اصلا سال ب سال نوشابه نمیخوردم
الان برعکس ترش میکنم خیلی هوس میکنم
دوست دارم هر روز نوشابه بخورم

دقیقا بارداری همینه. من از مرغ زیاد خوشم نمیومد. یادمه تو بارداریم یه بار ساعت 12 شب انقدررر هوس مرغ و سیب زمینی کرده بودم که گریه میکردم بخاطرش.. شوهرم میگفت فردا برات میپزم. دلم میخواست جرش بدم... من اون لحظه دلم میخواست اون میگفت فردا برات میپزم. اخرم نپخت...
ولی کلا از تو بارداریم از مرغ دیگه خوشم اومد. الانم نسبت به قبل بهتر میخورم

منم بارداری قبلی عاشق هندونه بودم، یادمه آشغال هندونه کنار سطل زباله میدیدم هم هوس میکردم، تا این حد 😆

من بو هندونه بهم میخورد عین کلاغ خودمو میرسوندم بهش 😬

دقیقااااا منم عاشق چیزایی شدم که اصلا میلی بهشون نداشتم

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین هفته هفدهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندقی🧸🐣 مامان فندقی🧸🐣 هفته هجدهم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان میراث کوچولو🥹 مامان میراث کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری