۵ پاسخ

ببرش دکتر بهش دارو‌میذه

رفلاکس داره

ن طبیعی نیست رفلاکس داره ببرش دکتر وگرنه خوب وزن نمیگیره

دختر منم اینطوریه
حتی اگه آروغ هم بزنه باز بالا میاره

احتمالا رفلاکس داره

سوال های مرتبط