زیاد دسشویی رفتن توی ماه ۴ طبیعیه؟

۶ پاسخ

طبیعیه
ولی شایدم عفونت ادراری داشته باشی
من اون موقع ها بیشتر بخاطر عفونت کمی که داشتم زیاد دستشویی میرفتم

من همش تودسشوییم کنده شد اونجام انقد شستم 🙄😪

بیشترم میشه عزیزم

من از اولش همینجور بودم

ارع بیشتزم میشه🤦‍♀️

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان والا✨️ مامان والا✨️ ۲ ماهگی
مامان 🩷لنا🩷 مامان 🩷لنا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری