برا من 5/3بود بزرگه؟
چند هفته بودی؟اگه دکترت گفته خوبه زیاد حساس نشو روش
نگران نباش خدا مماخ عملی درستش کرده😍🥹
ای وای من
دماغ همسرم بزرگه
ولی دماغ خودم کوچیکه
گفتم همچیش ب اون بره الا دماغش
تو آنومالی ۶.۳ بود
ینی بزرررگهههه🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
برای من ۳بود احتمالا کوچولوئه
دختر منم ۴ بود دکتر گفت خوبه
وقتی سلفری دادی سالم بوده یعنی دختر دماغ عملیه دیگه 😍😍😍 نگران نباش عزیزم
ووی ننه
مماخ کوچولوووو واس پسرمن ۶😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.