Nb ۵ تو انومالی کم نیست؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم انتی بهت احتمال دختر دادن الان انومالی هم همون دختر بود؟

برای من زده nb 4/8 ینی دماغش کوچیکه؟

واسه پسر من گندس فک کنم🤣
۶.۸ هستش

مال دخترم ،۴/۷بود الان خوبه مماغ کوچولوعه فقط مال پسرم ۴/۲ عه زده نرمال ولی خودم حس میکنم کوچیکه🥲

سوال های مرتبط

مامان 🩷لنا🩷 مامان 🩷لنا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان تابش کوچولو🩵 مامان تابش کوچولو🩵 هفته بیستم بارداری