برو متخصص بیمارستان برات بنویسه
خب مبلغ ویزیت هم میتونی از بیمه تکمیلی بگیری دیگه
برو بهداشت برات بنویسه عزیزم
خب ویزیت انلاین بگیر نهایت ۲۰۰ تمن ویزیت شه
برو مرکز بهداشت ماما برات مینویسه ویزیت ۵۰ تومنه
متخصص چی زنان؟؟؟
چرا ی تومن بدی متخصص همین متخصصا مطب شخصیش بری گرونه. اکثرا تو درمانگاها هم متخصص میاد ویزیتش ۲۰۰ ۳۰۰بیشتر نیست.. برو درمانگاه ک سونو بنویسه متخصصش
کدوم سونو رفتی ک بیمه قبول کرد ؟
من ۳ تومن انومالیم شد ۱.۲۰۰ برگردوند زحمت کشید
من انومالی اسکن ۳۶۰۰ دادم کلا آزاده انومالی
متخصص آنلاین ویزیتش۳۰۰ تومنه. بیمه داری کد ملی بده برات مینویسه کاری نداره ک
چه کاریه همونو بده سونو دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.