خانوما من خیلی معده دردو وسوزش معده دارم چی بخورم؟

۳ پاسخ

دکترمن پنتاپرازول گفت بخور خیلی خوبه

درهم خوری نکن به غذاهات دقت کن چیا اذیتت میکنه ،غذاهای سنگین و دورهضم هم نخور ،زیادسردی هم نخور شاید معده ات سردی کرده

پنتوپرازول بخور ، دکترت بهت نداده؟

سوال های مرتبط

مامان Savash مامان Savash ۶ ماهگی
مامان جانا🩷 مامان جانا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان فراز مامان فراز ۳ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری