۴ پاسخ

روی شیشه شیر ۳۰تا ۳۰تا درجه زده
هر یه درجه میشه یه پیمانه شیر خشک
مثلا ۹۰تا اب جوش میریزی توی شیشه و ۳تا پیمانه شیر خشک

چرا ۳۴ هفته ؟

خب رو شیشه شیر نوشته ۳۰.۶۰.۹۰ مثلا تا ۶۰ آب بریز دو پیمونه شیرخشک تا۳۰اگر آب ریختی یک پیمونه شیرخشک

بسلامتی عزیزم.بچه دستکاه رفت یا ن؟طبیعی اوردی؟

سوال های مرتبط