۶ پاسخ

ن منم دوتا میخورم

منم دوتا میخورم هم ایرانی هم خارجی

ن ب منم گفته روزی س تا بخور

نگران نباش عزیزم ، من این هفته که ویزیت بودم ۳ تاش کرد😏. خوراکی های ملین بیشتر بخور.

با اب زیاد بخور ک یبوست نشی

نه منم دوتا میخوردم

سوال های مرتبط