همون آپتامیل بده بهتره
برا یبوست هم ماساژ بده شکمش با روغن زیتون یکم رقیق تر درست کن شیر رو نهایتا از سه روز بیشتر شد یبوستش یه شیاف گلیسیرین اطفال بذار ببین چجوره
نوزاد هنوز عادت نکرده به محیط جدید
توی محیط جدید هم تغییرات باشه بیشتر اذیت میشه
یکم صبوری لازمه
بچه من شیر خودم میدم هم هرروز یه برنامه دارم باهاش شیرخشک باز سخت تره بنظرم
خیلی شیرشو عوض میکنی بچه مریض میشه خدایی نکرده
به نظرم زود زود عوض کردنت خدایی نکرده بد تر میزنه بهم گوارش و ایناشو
یکی رو تحقیق کن با نظر دکترت یه مدت اونو بده بزار گوارشش عادت کنه به اون اونجوری کم کم دفع مدفوعش هم درست میشع هی عوض میکنی بدن قاطی میکنه
عزیزم عوض نکن اپتامیل از همه شیرا بهتره. اوایل یوبوس میشن
بی بی کر بده شکمش کار میکنه
این همه عوض نکن شیرش رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.