۳ پاسخ

من اشتباه کردم دوسیخ جوجه خالی خوردم ساعت ۸ دیکه چیزی نخوردم تا ۸ صبح که عملم بود بعد از عمل هم ۲۴ ساعت گفتن چیزی نخور واقعا ساعت های آخر احساس می‌کردم معدم خشک شده

اگه زایمانت صبح هست دیگه از ۱۲ شب چیزی نباید بخوری

بمن گفتن از ۱۲ چیزی نخور
قبلش هم همه چی خوردم

سوال های مرتبط