پوشک
شیر خشک
سرلاک
بیسکویت مادر
دستمال مرطوب
پنبه
آب معدنی
سویق ها
داروهای ضروری
پماد های سوختگی
چیزای هستنک داشته باشی ازشون خوبه
شیر و پوشک .و امشب از استرس دارم مییمیرم🥺
چه جالب مگه شما چیزی خریدین؟؟ به نظرم نیاز نیست.۱ماه اونارو استفاده کنیم بعدش میخوایم چیکار کنیم فقط اینایی که شیرخشک میخورند لازمه بگیریم با اینکه اشتباهه کمبود میشه ولی خب مادریم دیگر..😊 ایشالله که به اینجاها کشیده نشه
من هیچی نه شیر خشک اضاف خریدم نه مای بیبی
هیچی
شیر خشک وپوشاک وشربنتهای سرماخوردگی وتب
تب سنج ودوشیشه اضافه وکرم سوختگی وفلاکس بزرگ برا آبش ولباس گرم وپتو پسرامم بزرگن خودشون کیفاشونو آماده کردن گلم من پرم میشه درخواست بدی داشته باشمت
هیچی
من فقط شیر
هيچييي
پوشک شیر خشک اب ماجان دستمال مرطوب سرلاک گرفتم
هيچى فقط اب معدنى و پوشك
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.