۲۴ پاسخ

بخور منم گوجه بادمجون خیلی دوستدارم. پشتشم یه لیوان دوغ میچسبه

نه الان تو هفته های شما اشکال نداره بخور
کنارش ماستی دوغی بخور

من ازاول بارداری همش خوردم خیلیم خوب بود

طبعش سرده ولی منم یه بار خوردم انقد دلم میخواس ولی بعدش گلاب ب روت حالم بد شد متنفر شدم ازش

من ک مرتب درست میکنم میخورم
مشکلی نداره

گرم نیس که سرده، من خودم خیلی دوس دارم، هم بارداری اولم هم الان خیلی خوردم

من هزاربارخوردم🥴

نه بابا کی میگه نخور .همه چی بخور به اندازه بخور

من که چند بار خوردم

من پریروز درست کردم خوردم یکمش هم موند دیرپز ناهار گرم کردم باکشک و سبزی خوردن و فلفل سبز خوردم، جاتون خالی خیلی حال داد
لامصب بادمجونو هرجور درست کنی بخوری میچسبه😜

نه عزیزم مشکلی نداره اگه کسی هم گفت بگو نمیخورم 😉ولی بخور
وقتی ضرر نداره ممنوع نیست چرا الکی ممنوع کنی

والارمن هردوشو خیلی زیاد میخورم هم سربارداری قبلم هم الان

منم خوردم
باهاشون میرزاقاسمی هم درست کردم خوردم

پس چرا اینجا فک میکنن سردیه؟

من همسرم نمیذاره میگه بچه سیاه میشه

من چند بار کشک بادمجون خوردم

والا من همش دارم میخورم اخه اینا چه ربطی داره ماما همراه من گفت سیر هام و دم نوش نخور

من شنصد دفعه خوردم

بخور بابا من اندازه موهای سرم بادمجون میخورم عاشقشم😂

من از اول بارداری میخورم چون خوشم میاد

چیزی نمیشه

بخور چیزی نمیشه

من خوردم زیاد میخورم بادمجون

بخور چیزی نمیشه

سوال های مرتبط