۱۱ پاسخ

ای خواهر پوشک میشه کاریش کرد شیر خشک چیکار کنیم رسما دارم دیونه میشم اصلا شیر خشک پیدا نمیشه بشه یه دونه بازور میدن چقدر این طفل معصوما گناه دارن

خارجی ارزون تره و بیشتر هست

کوتا گرونی اولشه تازه

من ببم سبز گرفتم سایز ۳ و ۳۸ تأیید ۳۱۵ تومن. و راضی هستم خداییش. مولفیکس خیلی گرونه

من بسته 34تایی میگرم 660تومان

وقتی پتروشیمی رو زدن حالا خیلیی کم گیر میاد سعی کن کهنه بزاری یا از اون پوشکا بزرگ بازی

سایزچندگرفتین

من مای بیبی بسته ۳۸ تایی میگیرم ۶۷۵

خیلی گرونهههه

من بسته۶۲تایی گرفتم۱میلیون و ۹۰

یاخدا 700چخبره😐🫤700خرج چند روزماست🤭

سوال های مرتبط

مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی