ای خواهر پوشک میشه کاریش کرد شیر خشک چیکار کنیم رسما دارم دیونه میشم اصلا شیر خشک پیدا نمیشه بشه یه دونه بازور میدن چقدر این طفل معصوما گناه دارن
خارجی ارزون تره و بیشتر هست
کوتا گرونی اولشه تازه
من ببم سبز گرفتم سایز ۳ و ۳۸ تأیید ۳۱۵ تومن. و راضی هستم خداییش. مولفیکس خیلی گرونه
من بسته 34تایی میگرم 660تومان
وقتی پتروشیمی رو زدن حالا خیلیی کم گیر میاد سعی کن کهنه بزاری یا از اون پوشکا بزرگ بازی
سایزچندگرفتین
من مای بیبی بسته ۳۸ تایی میگیرم ۶۷۵
خیلی گرونهههه
من بسته۶۲تایی گرفتم۱میلیون و ۹۰
یاخدا 700چخبره😐🫤700خرج چند روزماست🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.