۱۲ پاسخ

منی که هنوز ۴میبندم😅

زود نیس من برا دخترم۶میبندم

ایزی لایف ببند از اون بزرگتر نیست
ولی راه بیفته پاهاش اب میشه

هانیز سایزاش از مولفیکس بزرگتره

چه روز به سایز ۶رسیدی سایز ۶خیلی وزن بالاست

بنظرم دارید بزرگ میبندیدا

منم از هفته دیگه باید۶بگیرم🥴

۶ مال یک سال ب بعده ها

نی نی مگه چند کیلوعه 😐

اره اخرشه..باید شورتی بگیری دیگ

😐ینی سایز بچت شده ۶؟توی ۵ ماهگی؟چند کیلو هست؟

نه دیگ شماره6اخرشه

سوال های مرتبط