دوستان صبحانه چیا میدید ب نینی یاتون؟

۵ پاسخ

عزبزم حلیم میتونی درست کنی اوتمیل
پوره سبزیجات قاطی کنی

اوتمیل
سرلاک
فرنی
تخم مرغ

من هرچی میدم به بچم اصلا نمیخوره انگاری که یه چیز تلخ بهش میدن هممشو تف میکنه

من امروز اونمیل درست کردم واسش…جو دوسر پرک و‌سیب درختی و دارچین

من روزای قبل فرنی و حریره بادام و پوره سیب و هویج و سرلاک میدادم
امروز میخوام پوره کدو سبز رو تست کنم ☺🍬

سوال های مرتبط

مامان نورا👼🏻🎀 مامان نورا👼🏻🎀 ۱۳ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان اقا علی مامان اقا علی ۱ سالگی