۴ پاسخ

منم یک‌ماهه دوفامد مصرف نمیکنم ولی همچنان سینه دردم هس

من امروز۱۳روزه قرص تموم شده،۱۰روزه تأخیر دارم پریودنشدم
ولی ازروزاول دردپریودی دارم
سینه دردم همچنان دارم

اگه پریود نشدی ، روز ۱۴ تاخیر بیبی چک بزن .

سینه درد نمیاره به نظرم بارداری

سوال های مرتبط

ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ قصد بارداری