۵ پاسخ

من تو ماست ،توی غذاهاش یکم میریزم واسه استخون بندی عالیه

عزیزم پودرسنجد گرفتی؟ یا خودت پودر کردی ؟

هزارماشالله😍من تو فرنی پسرم میریزم

پودر سنجد چه خاصیتی داره؟ برای چی میدی

ماشاالله چه دختر نازی 😍
مبارک باشه سیزده بدر اول دخملی 😍
عزیزم احتمالا مثل سویق باید به غذاش اضافه کنی من تا حالا به پسرم پودر سنجد ندادم

سوال های مرتبط

مامان دو تا جوجه ❤️ مامان دو تا جوجه ❤️ ۱۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان قلقلی مامان قلقلی ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱ سالگی