وای دخترمن هم باید میزدم هنوز نزدم دعا کنید خیلی اذیت نشه
شیاف چیبراش نوشته بود؟
شیاف اینجور موقع ها عالیه
چقدر اذیت میشن بچه هامون
منم دیروز واکسن ۶ ماهگی زدم دیشب تبش تا ۴۰ رفت خودم تنها بودم شوهرم سرکار بود ب هرکی زنگ میزدم جواب نمیدادن آخرین نفر شماره داداشم گرفتم اومد پسرم رو بردیم بیمارستان با پاراکید و پاشویه ی کم اومد پایین هنوزم تب داره تازه نصف واکسن هاش مونده واسه فردا خیلی میترسم
وای عزیزممم چطور کنترل کردی
بمیرم تازه خوابش برد🥲🥹
منم دیروز واکسن چهارماهگیزدم بچم داغون شد
سه تا واکسن بود با دوتا خوراکی
وای واکسن چهار ماهگی خیلی سخت بود برای پسرم خیلییی سخت تا چهار صبح جیغ میزد بچم
لعنت بر واکسن ۶ ماهگی🤦🏻♀️😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.