عکسی میتونه تفسیر کنه ازمایش عفونت ادراریه

تصویر
۳ پاسخ

sg فکر کنم آنزیم کبدی هست خیلی بالا رفته

خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023

عزیزم همه چیز عالی بوده، کمی مخاط داخل ادرارت بوده که طبیعیه مقدارش few

سوال های مرتبط

مامان کمیل مامان کمیل ۲ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودی مامان نخودی روزهای ابتدایی تولد