۴ پاسخ

دوروز خیس بده داخل یخچال یا جای خنک بشه
بعد بریز داخل آبکش آبش رفت پهن رو رو دستمال بزرگ تمیز
یه روز بمونه قشنگ خشک بشه
بعد میکسش کن اگر درشت داشت الک کن باز بزار خشک بشن دوباره میکس کن
کامل که یه دست شد آخرش برای اطمینان که کپک نزنه نم نداشته باشه داخل تابه نچسب
خالی خالی دو دقیقه تفت بده تندتند هم بزن
سرد شد بریز داخل ظرف در دار بزار داخل یخچال
اگر مقدارش خیلی زیاد فریزر هم میتونی نگهداری کنی
نوش جان 🩷

منم میخوام درست کنم دیشب گذاشتم تا صبح الان پهن کردم ولی نمیدونم به چه روشی خشک بشه بهتره؟

من شب خیس کردم صبحش ساعت ۱۰ اینا پهن کردم خشک بشه

ی روز باشع بهتره عزیزم

سوال های مرتبط