خیلی خوبه میگن
حتما بگیر جدا از کمک هاش واقعا اون موقع آدم یکیو نیاز داره تا بهش آرامش بده من گرفتم هزینه اش هم قبل عید ۲ تومن بود بعد عید کردن ۳ تومن الان شده ۳۷۰۰
از هزینش خبر دارید ؟!
هزینه هاش چقده ؟
من زایمان قبلیم دیدم چند نفر گرفته بودن خیلی کمکشون میکرد اون لحظه ای که ادم درد داره و نیاز به یه همراه که کمکش کنه خیلی خوبه خیلی هم صبوری میکنن کلا عالیه پول داری بگیر
یکی ازاقوام گرفت گف خوب نبوده آخرم سزارین شد حالا هرکی فرق داره البته
اگه میخوای طبیعی زایمان کنی حتما بگیر و اینکه از الان برو کلاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.