۳ پاسخ

یکساعت که برا نی نی ۲۰ روزه کمه پسرم هریه ربع یانیمساعت شیر میخاس منم اوایل زورم میومدبعدمامانم گف نی نی زودخسته میشه نمتونه زیادمک بزنه خوابش میگیره زورت نیادهروقت ازخواب بیدارشده بده بخوره یاهروقت گریه کردمنم دیگه همونطوری کردم تاالانم عادتکرده هروقت گریه کردمیدم شیرمیخوره راستش خودمم دوسدارم همیشه بخوره قشنگ بدنش محکم باشه بزرگ بشه

دقیقا پسرمنم همینطوریه همش گریه میکنه شیرمیخاد ولع میکیدن داره دیگ پستونک بهش میدم تااروم شه

دختر منم همینجوریه

سوال های مرتبط