چرا من هرچی جلوتر میرم شکمم کوچیک تر میشه؟😪

۵ پاسخ

چون تاالان نفخ بوده کم کم داره نفخه از بین میره

من تازه دراومده

من النم شکم ندارم

چون نفخه کم کم میره بیست یه هفته درمیاری کم کم شکم

منم هنوز در نیوردم کلا وزن نیومد روم

سوال های مرتبط

مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بنیسا مامان بنیسا ۶ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی