بچها اسفتاج خوبه تو اوایل بارداری؟؟؟

۴ پاسخ

ممنونم

خیلی خوبه اهن داره اسیدفولیک داره

بله خیلی خوبه

من تو باردار بهم میدادن برا کم خونی خوبه البته دوسش ندارم بزور میخوردمش

سوال های مرتبط

مامان دلاناجون مامان دلاناجون هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۳ ماهگی
امیر علی امیر علی قصد بارداری
مامان کوچولو. مامان کوچولو. هفته پانزدهم بارداری
مامان حسین وحنانه🌹🌹 مامان حسین وحنانه🌹🌹 قصد بارداری