سلام
خانوما کیا سرکلاژ کردن چطوری بوده ؟اصلا نمیدونم چی هستش

۵ پاسخ

طولتون خوبه کار سنگین و پیاده روی نکن پله بالا پایین نکن و از فرنگی استفاده کن تا طول کمتر نشه
کسایی که ۲۵ تا ۲۷ هستن رو سرکلاژ میکنن

منم سرکلاژ هفته ۱۳
اگه طول سرویکست کوتاه نیس اصلا درمورد این چیزا تحقیق نکن استرس میاد سراغت

من ۱۴هفته سرکلاژ شدم.دهانه رحم بخیه میزنه برا جلوگیری از زایمان زود رس...نیم ساعت زمان برد بابیهوشی هست عملش

من انجام دادم سه هفته پیش
هیچی نیس ن درد داره ن خونریزی داره نه چیزی رو حس میکنی انگار ن انگار فقط بعدش باید ی دوهفته استراحت کامل کنی و بعد اونم نسبی
سرکلاژ ینی دوختن دهانه رحم برای حفظ بارداری

سلام طول سرویکستون چنده؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان نی نی🤎🐻🍩 مامان نی نی🤎🐻🍩 ۴ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۱ ماهگی
مامان 👩🏽‍🦯🖤 مامان 👩🏽‍🦯🖤 ۴ ماهگی