۱۰ پاسخ

سمت ما آروم بود ولی چند وقتیه هرشب صدای پدافند میاد جنگنده خیلی صداش میاد بعضی جاها و زدن تو شهرمون از همه بدتر 3نفر شهید شدن تو شهرمون واقعا إدم متاسف میشه🥀

صدای جنگنده شنیدم فقط ک خیلی نزدیکم بودن‌.یعنی امشب خواب نداریم(البته ی ماه خواب نداریم) ومیمیریم ازترس.

سمت ماوحشتناک😭😭😭😭😭

ما همدانیم اومد یه دونه مسکونی زد و رفت

سمت ما خبری نبوده انشالله زود تموم میشه این جریانات

خداروشکر سمت ما هیچ خبری نبود از اول

سمت ما رو یک ساعت پیش زد خیلی صداش وحشتناک بود 😭😭

نه نیم ساعت پیش خبر مرگ امریکا اسقاتیل جنگنده اومد یه سمتی رو زد و رفت

فعلا پیش ما آرومه ولی جاهای دیگه کرج نه

خداروشکر تا الان که یک ماه سمت ما هیچ اتفاقی نیافتاده

سوال های مرتبط