سمت ما آروم بود ولی چند وقتیه هرشب صدای پدافند میاد جنگنده خیلی صداش میاد بعضی جاها و زدن تو شهرمون از همه بدتر 3نفر شهید شدن تو شهرمون واقعا إدم متاسف میشه🥀
صدای جنگنده شنیدم فقط ک خیلی نزدیکم بودن.یعنی امشب خواب نداریم(البته ی ماه خواب نداریم) ومیمیریم ازترس.
سمت ماوحشتناک😭😭😭😭😭
ما همدانیم اومد یه دونه مسکونی زد و رفت
سمت ما خبری نبوده انشالله زود تموم میشه این جریانات
خداروشکر سمت ما هیچ خبری نبود از اول
سمت ما رو یک ساعت پیش زد خیلی صداش وحشتناک بود 😭😭
نه نیم ساعت پیش خبر مرگ امریکا اسقاتیل جنگنده اومد یه سمتی رو زد و رفت
فعلا پیش ما آرومه ولی جاهای دیگه کرج نه
خداروشکر تا الان که یک ماه سمت ما هیچ اتفاقی نیافتاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.