اره دیگه یه تومن چی میدن
من دارم 1220 میدم
ارههه و شیک ونازه 😍 بگیر میشه پیجشو بدی ببینمش
آره
عزیزم این لباسا مال سایت چهار دکمه هست ک از آبادان ارسال میکنند
اره عزیزم
یه کانالا زده بود۹۶۰
سایتش میگی عزیزم
تو اینستا ۸۰۰ میگف من میخام برا عید بگیرم ک قسمت نشد😂
زیبا👌
ارزش كه نه ولي ارزونتر از اين هم نيست قيمت لباس هميشه نسبت به جنسش نمي اززع
بستگی ب جنسش داره ولی خوشگله
اره قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.