من پیش دکتر سلمه ای پسرم میبردم ازش پرسیدم همه میگن خیار نخور نفخ داره فلان چیز نخور گرمی داره برا زردی خوب نیست گفت اصلا چیزی به اسم گرمی سردی معنا نداره باید کم از هر چیز بخوری بعد ببینی پسرت گریه میکنه نا ارومی میکنه یا نه شاید یکی خیار بخوره نه خودش نه بچش نفخ نکنن یکی هم خیلی کم بخوره کلی دل درد و مشکل پیش بیاد گفت فقط و فقط خودتون از هر چیز تست بگیرید و اینکه سعی کنین همه چیز بخوردید که بچه هم عادت کنه
تو کدوم بیمارستان زایمان کردی؟؟
به نظرمن هرچیزی به اندازه بخور،از همه چیزم بخور که بچت عادت بکنه،اینکه میگن فلان چیز سرده یا گرمه واسه هر کسی متفاوته،من خودم تااش و خیار و اب روغنو به قول خودمون همه چیز دگه خوردم
حبوبات نخور نفاخن ماکرونی سنگینه گوشت سنگینه
مرغ و ماهی بیشتر غذاهات باشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.