به نظر من همه چی بخور بذار بچه از الآن عادت کنه. یه پرستار به من گفت هرکار بکنی نکنی بچه تا 3ماه دل درد و داره چون معدش داره رشد میکنه
من یک مدت مربا خوردم باز گفتم اینجوری که نمیشه الان کره هم میخورم چن روز نخوردم تاثیر ندیدم البته نهار وشام هم بعضی وقتا رعایت نمیکنم
آخه دیگه چی بخوریم واقعاً
مثلا من مربای تمشک و توت فرنگی بخاطر آلرژی بچه نمیتونم بخورم
مربای آلبالو نفخ داره
کلاً روانم بهم ریخته سر خوردن نخوردن خیلیییی سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.