ختنه سنتی،لیزر،یا حلقه؟
تجربتون چی بود از ختنه ؟

تصویر
۹ پاسخ

حلقه راحت بود

پیشونی بچت قرمزه؟؟

سنتی،راحت بود

من دیروز عصر ب روش لیزری ختنه کردم ن بخیه خورد نه حلقه داشت با ی گاز استریل پماد پانسمان کرد دیروز عصر یکم کلافه بود گریه میکرد ولی شب راحت خابید صبح بعد از اینک پوشک باز کردم پانسمان افتاد جیش کرد دیگ راحت شد بچم سختیش فقط توی مطب بود و چند ساعت داخل خونه خیلی راضی بودم

بنظر من بخیه ای حالا نمیدونم‌چی‌میشه لیزر میشه‌سنتی میشه بخیه ک میزنه همین‌جیش اول یکم‌گریه‌میکنه دیگه بعدششش هیچیییی نمیفهمه‌ولی حلقه خیلیی دردسر داره باید ده روز هی پماد بزنی تا اون بیفته منکه از بخیه راضیم‌

سنتی لیزری من ختنه کردم

روش سنتی ختنه کردیم.خیلی هم زود خوب شد یک هفته طول نکشید کلا

حلقه فقط

من دیشب پسرمو ختنه کردم بخیه کردن دیشب خیلی گریع میکرد ولی امروز خداروشکر بهتر شده یکم

سوال های مرتبط

مامان خادم الحسین مامان خادم الحسین ۱۵ ماهگی
مامان mehrad مامان mehrad ۱۵ ماهگی
مامان کیان فسقلی مامان کیان فسقلی ۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۵ ماهگی
مامان علی مامان علی ۸ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی