۵ پاسخ

فقط و فقط عباس بنانی

لیزری خوبه
دکتر صدری
مطبش سعدی

برو ببین این لیزر چطوریاست
اگه خوبه لیزر کن

عزیزم چرا تا الان. ختنه نکردی. تو پنج ماه خیلی اذیت میشه. من پسرمو. 48روزگی ختنه کردم به روش حلقه. اصلا نفهمید. الان ولی بچه فهمیده تره. برمیگرده. اذیت میشه

5 ماهگی خیلی زمان بدیه چون بچه خودشو میندازه شکم و فهمیده تر میشه اذیته
هرچی زودتر بهتر
من حلقه بردم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۸ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۶ ماهگی
مامان آریاجون💙 مامان آریاجون💙 ۱۷ ماهگی
مامان رادمهر و روژین مامان رادمهر و روژین ۱۳ ماهگی