شما هم قبل انتی دلهره داشتین؟
فردا نوبت انتی مه

۶ پاسخ

من از الان دارم
خیلی میترسم🥲

منم داشتم عزیزم اما به روی خودم نیاوردم قبلشم که بری داخل ی ۱۰ دقیقه قبل بستنی بخور بیدار شه

من برا انتی نداشتم حالا برا انومالی دارم

والا من نداشتم زیاد ولی وقتی منتظر بودم نوبتم شه یهو استرس گرفتم 😄

منم استرس دارم پنجشنبه باید برم اصلا زمان نمی‌گذره

نه اصلا استرس نداشته باش من خودم داشتم میخندیدم بدون اینکه ابمیوه اینا بخورم بچه بیدار بود داشت دست میزد مادر فداش🤣😁🍓

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی
مامان مهراد وهیراد مامان مهراد وهیراد هفته بیستم بارداری
مامان جوجه های مامان مامان جوجه های مامان هفته هجدهم بارداری
مامان مهلا مامان مهلا هفته سیزدهم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آریسا و تودلیم🫀 مامان آریسا و تودلیم🫀 هفته هجدهم بارداری