من از الان دارم
خیلی میترسم🥲
منم داشتم عزیزم اما به روی خودم نیاوردم قبلشم که بری داخل ی ۱۰ دقیقه قبل بستنی بخور بیدار شه
من برا انتی نداشتم حالا برا انومالی دارم
والا من نداشتم زیاد ولی وقتی منتظر بودم نوبتم شه یهو استرس گرفتم 😄
منم استرس دارم پنجشنبه باید برم اصلا زمان نمیگذره
نه اصلا استرس نداشته باش من خودم داشتم میخندیدم بدون اینکه ابمیوه اینا بخورم بچه بیدار بود داشت دست میزد مادر فداش🤣😁🍓
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.