سنو انتی ترس نداره که جواب آزمایش انتی ترس داره😄
آره من چون یه سقط داشتم و شوهرم واریکوسل داره طبیعی باردار شدم لکه بینی هم داشتم خیلی زیاد استرس داشتم کلا تو سونو میگفت استرس داری چون بچت خودشو جمع کرده اصلا باز نمیکنه پاهاشو که ببینم انقد خوشحال شدم وقتی بچه رو دیدم استرسم کلا رفت اصلا استرس الکی نداشته باش بدون خدا هر چی بخاد همون میشه عزیزم ولی خب بازم دست خود آدم نیست هر جورم باشه استرس داری دیگه
توکل کن یاسین بخون انشالله اوکیه
استرس ک همیشه هس😬
من داشتم خیلییی طبیعی فداتشممم نگران نباش
من استرسشو دارم خدایا انشالله سالم و سلامت باشه از نگرانی در بیایم
من موقعش نشده استرس دارم ان شالله که سالم و سلامت باشه و نا از نگرانی در بیایم
نه ندارم حالت تهوع و ضعف حس حال استرس و گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.